Tochten najaar zijn corona-proof!

08 juli 2020 23:11
Normal 0eb177fd25c68111f87fdd190665489c670e0d8a

De plannen zijn gemaakt! Dit najaar kunnen we rennen en wandelen en volgen we tegelijkertijd de richtlijnen van de overheid. Zo kan iedereen op een veilige manier meedoen en genieten van een mooie tocht.

 

We kijken erg uit naar alle tochten in dit najaar!  De maatregelen veranderen niets aan de ontspannen sfeer en het plezier tijdens de tochten. Met elkaar kunnen we op een veilige manier genieten van de natuur, de prachtige routes en ons inzetten voor vrouwen in nood!

De plannen

Bij elke tocht hebben we een specifieke aanpak, afgestemd op de locatie en de omstandigheden. Bij de start en finish kan geen publiek aanwezig zijn. We houden voldoende afstand. De locaties zijn ruim genoeg en er zijn zo nodig looproutes binnen de locaties. Verder starten we in kleine groepen en op verschillende momenten, zodat we afstand kunnen houden. We letten ook op de hygiëne: er zijn plekken om je handen te ontsmetten, de locaties worden goed schoongehouden en vooraf doen we een gezondheidscheck. Bekijk het overzicht van de coronamaatregelen die gelden tijdens de tochten.

De onderdelen van het programma die normaal gesproken gezamenlijk plaatsvinden, zijn dit jaar digitaal. Bijvoorbeeld met een digitaal voorproefje, het gebruik van social media en leuke filmpjes of podcasts, om jou een mooie dag te bezorgen.

Verzorg dagje uit

Na maandenlang thuis blijven ben je toe aan dit leuke dagje uit! Boven alles komen we in beweging voor kwetsbare vrouwen die onze hulp hard nodig hebben. 

Schrijf je nu in voor één van de tochten!

 

Veiligheids en hygiëneregels 

Vrouwen lopen voor Vrouwen hanteert de richtlijnen zoals die door het RiVM zijn opgesteld.

  • Was vaak je handen met water en zeep, zo mogelijk met de aanwezige desinfectiemiddelen. Daarna handen goed drogen.
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog.
  • Gebruik papieren zakdoekjes om je neus te snuiten en gooi deze daarna weg.
  • Schud geen handen.
  • Houd bij start, finish, pauzemomenten en onderweg 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen.
  • Blijf thuis bij klachten zoals hoesten, verhoging, keelpijn!